czwartek, 24 marca 2016

Przeprowadzka, zawody, sprzedaż, cuda na kiju

Dobry wieczór wszystkim! :)
Zebraliśmy się tutaj, aby pobłogosławić związek Fridy i Avery'ego, którzy wstępują w związek małżeński dnia 2 kwietnia roku Pańskiego 2016. Zapraszamy cały virtual na tę niezwykłą uroczystość nad brzegiem oceanu oraz na weselicho, które jeszcze nie wiem gdzie się odbędzie. Ale odbędzie się gdzieś na pewno i będzie wesoło! :)
Piszcie szybko kto chce wpaść, chętnie zabierzemy wszyyyyystkich! Nawet tych, z którymi w życiu nie rozmawialiśmy - jest okazja, żeby się wreszcie zapoznać. 
Także raz dwa - lista obecności. Bo niedługo zaczynamy pisać, chociaż szanse, że się wyrobimy w terminie i tak są kiepskie. Bez prezentów, podajcie tylko kto z kim i w jakich strojach, ale to mogę sobie sama też wybrać, jeśli ktoś nie ma czasu na grzebanie w ofercie kiecek w google. 

Druga sprawa:
"Uroczystość nad brzegiem oceanu"? Ale jaki ocean w Oklahomie? O.o 
A no właśnie żaden, Wyprowadzamy się do ciepła - do Kalifornii. Wiem, że przenoszę stajnie co roku i to chyba powoli zaczyna być tradycją, ale taki już mam nałóg. Inni palą papierosy, a ja przenoszę stajnie. :(

Ale będzie fajnie! I mam tam tylko 13 koni! :)
To sprowadza nas do kolejnej kwestii - sprzedaż. Z tych co zostają sprzedaję część, bo do niektórych chcę jeszcze kiedyś wrócić, a sprzedać je komuś to jak sprzedać własne dziecko. Poniżej te koniki, które możecie zaadoptować za niewielką sumę pieniążków. 
Cennik znajduje się TUTAJ ale formularze dla tych koni, składajcie pod tym postem. Proszę :)
W przeciągu doby dam znać czy koń należy do Ciebie, czy dostał go ktoś, kto również się o niego stara.

 
    

    
     
      
  
   

Mam do oddania także pieska. Piesek nic nie kosztuje. W tym przypadku: kto pierwszy ten lepszy.


Ludzie szukają pracy!
Jacy ludzie? A no tacy ładni, zdolni ludzie:
Trenerzy:
 

Stajenni:


Kto chce u siebie którąś z pań lub któregoś z panów proszę napisać w komentarzu i pani lub pan automatycznie wsiada w samolot i leci do Was w pełnej gotowości do pracy! Mówię Wam, są super! Pracowici, utalentowani, nie potrzebują dużo uwagi i w ogóle. Serio, jak nikt ich nie przygarnie, to staną się zupełnie bezrobotni i może nawet bezdomni. :(

Co tam dalej... a tak! Zawody!


A teraz, kiedy już (mam nadzieję) przebrnęliście przez ten natłok niesamowitych informacji, zaproaszam Was do Echo Stable. Tam też jedno zapytanie na samej dole notki powitalnej i byłabym wdzięczna gdybyście dali znać, tutaj lub tam. Dziękuję za uwagę, kochane! <3 TAk swoją drogą, to kiedyś szczerze nienawidziłam tych serduszek, a teraz stawiam je wszędzie... No ale do rzeczy!

Tadaaaaam ECHO STABLE >>

***sprzedane/zabrane***




14 komentarzy:

  1. Blaze, Lilia i Feliks. Blaze, tyle wspomnień z tobą chłopie, ale widze że zmieniłeś imię, przed kim się ukrywasz? Anielica cię ściga ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anielica w tym wymiarze jest jeszcze niepełnoletnia, więc się ukrywa ;P
      Sprzedane!

      Usuń
  2. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Detalli wintermistss.wix.com/wintermistss
    Kontakt: masz ;P
    Imię konia: Apache Gunner
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Jak wiesz mamy pewną mutancką bazę, i to jest też rancho. A ja mam jeszcze jednego mozliwego konia na to rancho ;> No i dużo bym mu zapewniła (wizytę jego poprzedniej właścicielki XD). Treningi i dłuuuugie tereny z wesołymi misjami. Oczywiście duże padoki, masę miłości i rozpieszczania. Szczerze to nie sądziłam, ze go oddasz, a kocham go bardzo <3 Jest przepiękny, no kasztan z dużą odmianą, nawet nie wiem co pisać. Kocham go!
    Cena: W boksie ma, ze jedna gwiazdka, ale ja naliczyłam się dwóch. Daj policzyc... 24 000 hrs o ile się nie mylę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, jednak pisze, ze dwie, jestem ślepą osobą :(

      Usuń
    2. Ooooo! W takim razie bierz pani darmo! Ale tylko pod warunkiem, że będzie na rancho ;D

      Usuń
  3. Boże... Pieska też chcę! Terry, do nogi, uratowałam cię z piekarnika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek przybiegł, piesek się cieszy i wyłudza kiełbasę. :)

      Usuń
  4. Ksywka i nazwa stajni: Esmeralda, WHK Anarkia
    Kontakt: 10253105 lub przez stajnię
    Imię konia: Charming White Gun
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: bo zastanawiałam się nad kupieniem go już dwa razy (na Dragon Hill i na Estrelli :P). Ten koń jest uroczy i prześliczny. Na pewno w Anarkii będzie dalej rozwijał się w kierunku sportowym ;)
    Cena: 16.500 h.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Formularz:
    Ksywka i nazwa stajni: Agness | Estrella Sport Stable
    Kontakt: estrellasportstable.blogspot.com
    Imię konia: *Leviathan
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Wchodzę, ot tak sobie, z ciekawości, patrzę i nie wierzę... ten piękny andaluz, którego zawsze chciałam, wystawiony na sprzedaż! No leżę i nie wstaję, tylko stukam w klawiaturę i nadal staram się złapać oddech! Jest naprawdę pięknym i wyjątkowym koniem, a że u nas w stadninie czynnie rozwija się hodowla koni barokowych (luzytańskich oraz andaluzyjskich właśnie) mam nadzieję, że zasłynie jako reproduktor oraz oczywiście zapewnię mu czynny udział w sporcie, profesjonalną opiekę, treningi i wszystko, wszystko, co tylko będę w stanie mu zaoferować :)
    Cena: naliczyłam 16.700 h, ale że ja z matmy słaba jestem, to sprawdź :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksywka i nazwa stajni: Domcia - Might Arabians
    Kontakt: gg:9800915 / rhovanonstud@gmail.com
    Imię konia: Sensation
    Dlaczego on/ona i co mu zapewnisz?: Obiecałam sobie, że ani jednego araba więcej, no ale jak tu nie skusić się na takie konisko, szczególnie, gdy Might szykuje się do wielkiego otwarcia. W dodatku Sensation to klacz, a tych brakuje mi w hodowli najbardziej.
    Kupiłam już u Ciebie 2 koniska i wszystkie szczęśliwie już są wstawione na MA :D. Zapewnię zarówno Sensation jak i pozostałym dwóm koniom rozwój na virtualnych arenach i treningach, a także doskonałe warunki i opiekę.
    Cena: 9 5000 H ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, dzięki za Charminga ;) Niestety dopiero we wtorek najwcześniej dałabym radę go wstawić, bo jutro rano wyjeżdżam na kilka dni. Ale jak tylko go wstawię to podeślę Ci adres boksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za niego bardzo i obiecuję, że dobrze się nim zajmę :D no i jeśli będzie na sprzedaż, dam Ci znać :)
    http://estrellasportstable.blogspot.com/2016/03/og-leviathan.html

    OdpowiedzUsuń
  9. http://hipodrom-wbsm.blogspot.com/ Zapraszamy Serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga część konsultacji gotowa :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń