niedziela, 14 lutego 2016

Holy


INFORMACJE PODSTAWOWE

Imię: Holy
Płeć: kotka
Data urodzenia: 14.02.2015 
Imię matki: Camilia
Imię ojca: Orion
Rasa: Sphynx cat
Hodowla: Dorino Sphynx & Bambino
Właściciel: Mila
Predyspozycje: spanie, wywoływanie cukrzycy u swojej  właścicielki

POTOMSTWO




OSIĄGNIĘCIA




OPIS

Holy to mój wymarzony zwierzak. Kiedy przeprowadziłam się do Echo wiedziałam, że to czas na załatwienie sobie sfinksa. Przy dość dużej kadrze nie miałam czasu na tak wymagającego kota, jednak przy tylko czterech koniach zdecydowałam się na nią.
Kotka to dość wredna franca, jednak tak słodka i kochana, że nie potrafię jej nie kochać.
Poza tym że mogłaby cały czas spać lub łasić się do ludzi jest aktywna. Aż trzy razy dziennie schodzi na dół aby zjeść jak reszta zwierzęcego grona. Spaceruje też do kuwety lub na drapaki,  bo czasem lubi się pobawić. Tak jest aktywna.
Raczej nie przepada za natrętnymi dzieciakami i rzucaniem w te i z powrotem. uwielbia ludzi którzy posmyrają ją za uszkiem, jednak nie angażują się zbyt mocno. Ludzie mogą ją tylko karmić kosiać i smyrać.

TRENINGI I INNE





AKTUALNOŚCI

Holy lubi Ruskę tak jak Ruska lubi Holy </3

14 komentarzy:

  1. Hej :) Chciałam poinformować, że złożyłam formularz w sprawie kupna na http://konie-na-sprzedaz-ev.blogspot.com/2015/12/kupuje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że to napiszę, ale ten kot mnie przeraża, jest paskudny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ciebie luzik xD
      Ale wedlug mnie to najslodsze cudo na swiecie i do tego marzrnie z dziecinstwa :P

      Usuń
  3. Wstawilam je bo sa na sprzedaż. A że sa mojej hodowli, to pozwolilam sobie dodać je do mojej notki ze sprzedażą. Boksi nie ma, ucichla, nawet Cochise nie wystawiła na bloga... niestety ale koń nie jest już jej i jeżeli będzie ktoś inny chciał srokatego to jednak wolałabym, żeby ktoś aktywny go kupił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhhh chodziło mi o Crazy Rush nie wiem czemmu pomylilam go z Freckledem :p

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, ze Boksi wstawiła Cochise, ale nie widzialam jej bo nie bylo jej w zakladkach... wstawiła ją 20 paźniernika i od tamtej pory nic się z nią nie działo, więc koń wrócił do mnie, ja wystawiłam ją do oddania. Chętnie ja Tobie oddam, nawet już napisałam ze Twoja, ale napisz czy na 100% ja chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cochise i Rolls zostają u Boksi.
      Przepraszam za zamieszanie ;)

      Usuń
    2. Dałabym Ci znać, spokojnie :)

      Usuń
  6. zapraszam na nowo otwarty hipodrom! :)
    http://hipodrom-anne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko ale brzydal! :P (musiałam, sorry!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Holy czuje się kochana chociaż przeze mnie :(

      Usuń
  8. Hej :) Zachęcam do udziału w mojej ankiecie na temat treningów: http://goo.gl/forms/3HF5KGqhqz
    Myślę nad czymś nowym i opinia koniarek jest mi niezmiernie potrzebna ;) Pozdrawiam, Boksi.

    OdpowiedzUsuń
  9. boks imy http://florence-ss.blogspot.com/2016/02/ima-spookin-lady.html

    OdpowiedzUsuń