sobota, 7 listopada 2015

Współpraca! :)

Zapisujcie się jako stajnie współpracujące, a obiecuję, że będziecie miały z tego korzyści! :)
Tylko musicie się pospieszyć, przynajmniej dzisiaj i jutro, bo zaczynam pisać hubertusa. Właściwie to mogłam nie zdradzać...  No nic, żeby się zapisać wystarczy podać jakieś podstawowe informacje i koniecznie kontakt. :)

Póki co Echo Valley współpracuje z:
Pistacjowa Polana
WHK Lider
WSKS Winter Mist



Palec pod budkę, 

Bo za minutkę...

Okej, to ja już zamykam te zapisy :)


***

A tak swoją drogą, to chciałabym poszukać w was wsparcia w pewnej sprawie...
Mam za dużo koni.
Doszłam do wniosku, że to główny powód, dla którego coraz częściej lenistwo bierze górę i zamiast przysiąść na chwilę nad stajnią i zapisać rumaczki na zawody, ja wybieram serial albo przeglądanie gifów z emu. Moje stado rozrosło się w sposób niekontrolowany, bo nie potrafię być asertywna. Dzisiaj myślę nad tym od rana i uznałam, że dobrym pomysłem byłaby wielka sprzedaż (za przykład do naśladowania służy mi teraz Ankara, gdzie zostały jedynie 3 konie). Ale wiem, że nawet jeśli dałabym radę oddać te moje perełki, które tak kocham, pewnie szybko znowu nakupowałabym koni od cholery :(
I tutaj prośba do was: jeżeli faktycznie za parę dni pojawi się post o sprzedaży i nowym starcie, gdzie pod opiekę zostawię sobie tylko parę koni... błagam, nie pozwalajcie mi kupować od was koni! Jeżeli nawet zgłoszę się na jakąś sprzedaż, potraktujcie to jako akt niepoczytalności i wywalcie mnie z tej licytacji itd. Tak będzie lepiej dla wszystkich... 
Nie dotyczy to koni, o które do dnia dzisiejszego złożyłam formularze. Chociaż może i powinno to ich dotyczyć? W końcu pewnie i tak zostaną wystawione na sprzedaż ; / Eh, jestem sobie sama winna ; / To może jutro dam znać oficjalnie. 

6 komentarzy:

  1. ja bardzo chętnie :)
    gg - 10253105

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na sprzedaż potomków
    http://fh-stud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moge jeszcze, moge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, bo ja już zaczęłam pisać tego hubertusa i jestem za daleko, żeby jakoś wplątać kolejną osobę...
      Współpraca może być, oczywiście, bardzo chętnie, ale to już przy kolejnym... "wydarzeniu" byś miała bonusy, zgoda? ;)

      Usuń