wtorek, 10 listopada 2015

Sprzedaż koni

Zostawiam sobie 39 koni z mojego stada liczącego ponad setkę cudownych, kochanych rumaków. Gdybym nie kupowała ich tyle, bez zastanowienia, teraz nie musiałabym cierpieć, ale jak się popełniło błąd to trzeba go naprawić.
Zasady:
  • Decyduje kolejność: kto pierwszy ten lepszy
  • Jeżeli zamierzacie sprzedać kupionego tu konia - poinformujcie mnie, chcę wiedzieć co się będzie z nimi działo
  • Absolutne pierwszeństwo mają osoby, od których kupiłam danego konia, a w regulaminie czy rozmowie zastrzegali sobie prawo do pierwokupu
  • Od godziny 7:00 do godziny 24:00 dnia 11 listopada 2015 kupować konie mogą wyłącznie stajnie współpracujące (Pistacjowa Polana, WHK Lider, WSKS Winter Mist, WHK Anarkia i Malinnowe Wzgórze)
  • Od godziny 24:01 dnia 12 listopada kupować moją wszystkie stajnie i wszystkie virtualki
  • Zajmujcie się dobrze tymi konikami, wszystkie są dla mnie ważne i zależy mi, żeby miały dobry dom
  • Cennik na dole, jeżeli nie będziecie pewni, to w formularzu to napiszcie, a ja dodam odpowiedź z ceną
  • Na razie dodaje same miniaturki, żebyście mogły zobaczyć jakie koniska są ogólnie dostępne, ale od rana będą one podlinkowane do boksów
  • Chciałam policzyć ile macie koników do wyboru, ale poddałam się przy 45. Jednym słowem jest OGROMNY wybór, szansa życia... edit: Detalli bohatersko policzyła konie. Razem 108. 65 ogierów, 39 klaczy i 4 wałachy... 
Formularz:
Ksywka:
Imię konia:
Cena:
OGIERY: 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

KLACZE: 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

WAŁACHY:

  

CENNIK:

Koń z samymi zdjęciami, bez opisu, z max. kilkoma osiągnięciami - 5 000 hrs
Koń z niewielkim opisem, z max kilkoma osiągnięciami - 8 000 hrs
Koń z dokładniejszym opisem, z max. kilkoma osiągnięciami - 10 000 hrs
Koń z jedną gwiazdką - 15 000 hrs
Koń z dwiema gwiazdkami - 20 000 hrs
Koń z trzema gwiazdkami -  30 000 hrs
Koń z więcej niż trzema gwiazdkami (o ile taki tu jest) - 40 000 hrs

12 komentarzy:

  1. Formularz:
    Ksywka: Detalli
    Imię konia: *Sparrow's Owen
    Cena: 20 000 hrs

    Imię konia: *Liverpool
    Cena: 15 000 hrs (boon ma 10 osiągnięć ale nie ma wpisanej gwiazdki, jak coś to mnie popraw ;D)

    Imię konia: *Iriesco
    Cena: 15 000 hrs

    Imię konia: Luna
    Cena: 10 000 hrs

    Imię konia: Octavia
    Cena: 10 000 hrs

    Imię: *Coffey
    Cena: 20 000 hrs

    Imię: *Tea Biscuit
    Cena: 40 000 hrs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię konia: *Savoir Vivre
      Cena: 10 000 hrs

      Przepraszam, dopiero teraz się skapłam, że cały czas pisałam "imię" a nie "imię konia" :(

      Usuń
    2. A faktycznie, Liverowi nie zapisałam gwiazdki, ale to już nie będę poprawiać. Niech się koniska dobrze u Ciebie spisują ;)

      Usuń
  2. Ksywka: Esmeralda

    Imię konia: Quasimodo
    Cena: 15.000 h.

    Imię konia: Las Vegas
    Cena: 8.000 h. / 10.000 h. (nie jestem pewna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej zaproponowałabym 10 000 hrs, ponieważ ma parę dokumentów i jeden trening :)

      Usuń
  3. Formularz:
    Ksywka: Miśka

    Imię konia:Jump Dot Com
    Cena: zabieram moje dziecie ;)

    Imię konia: Amaretti
    Cena: 10 000 hrs o ile się nie mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/painkiller.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/chili-con-carne.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/luna.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/octavia.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/galeria-spokojna-klaczka-posiada-bardzo.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/sparrows-owen.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/galeria-liv-mimo-ze-jest-ogierem-to.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/iriesco.html
    http://wintermistss.blogspot.com/2015/11/savoir-vivre.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Formularz:
    Ksywka: Domcia
    * Konie arabskie trafią do Might Arabians :D

    Imię konia: *Kalliyan
    Cena: 20 000 H

    Imię konia: Imperial Shamaal
    Cena:10 000 H

    Imię konia: **Niezapomniany
    Cena: 30 000 H

    OdpowiedzUsuń
  6. Formularz:
    Ksywka: Agness
    Imię konia: Chaos War
    Cena: 10.000 (przynajmniej tak mi się wydaje ;)

    Imię konia: Battlefield
    Cena: 10.000 (tu też nie jestem pewna ;D)

    Imię konia: **The Key
    Cena: 20.000

    Imię konia: My Best Friend
    Cena: 10.000 (nie jestem pewna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaos może być za 8 000, a reszta się zgadza :)
      Ruska

      Usuń
  7. Formularz:
    Ksywka: Boksi
    Imię konia: Crazy Rush
    Cena: 10.000hrs

    OdpowiedzUsuń